[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (34334 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (27031 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (23655 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (21609 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (16819 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (16151 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (16053 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (16038 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (15670 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (15620 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (15582 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (15541 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (15396 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (15261 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (15231 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (15133 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (15024 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (14917 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (14787 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (14734 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (14674 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (14596 مشاهده)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (14293 مشاهده)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (14292 مشاهده)
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit (14176 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus (36785 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (36781 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme (36764 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (36763 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach (36757 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review (15305 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl (15207 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran (15201 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute (15126 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling (15072 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance (15059 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (9156 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (8694 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (8488 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (8248 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes (7579 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words (7558 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (7316 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (6957 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (6669 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (6369 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (5942 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (5932 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from (5886 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation (5852 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
درباره نشریه ( 15658 بازدید)
راهنمای نویسندگان ( 8191 بازدید)
اعضای هیات تحریریه ( 6783 بازدید)
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 6597 بازدید)
تماس با ما ( 6062 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 6002 بازدید)
تماس با ما ( 975 بازدید)
تماس با ما ( 939 بازدید)
خوش آمدید ( 530 بازدید)
اهداف و زمینه ها ( 446 بازدید)
تماس با ما ( 274 بازدید)
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 127 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
راهنمای نویسندگان ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
درباره نشریه ( 1723 چاپ)
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 1412 چاپ)
اعضای هیات تحریریه ( 1368 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1327 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1254 چاپ)
تماس با ما ( 1112 چاپ)
تماس با ما ( 369 چاپ)
تماس با ما ( 334 چاپ)
خوش آمدید ( 324 چاپ)
اهداف و زمینه ها ( 180 چاپ)
تماس با ما ( 157 چاپ)
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 70 چاپ)
    ... آمار بیشتر

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4666