You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
 
	
 
	 ساخت و اعتباریابی مقیاس فراحافظه برای نوجوانان
  ساخت و اعتباریابی مقیاس فراحافظه برای نوجوانان ندا اثنی عشری 
*،  مسعود حسینچاری،  بهرام جوکار،  محبوبه فولادچنگ،  فرهاد خرمایی
چکیده    -    
متن کامل (PDF)  
       
 مدلسازی شناختی - محاسباتی تصمیمگیری پویا با استفاده از شبکههای پیوندگرا
  مدلسازی شناختی - محاسباتی تصمیمگیری پویا با استفاده از شبکههای پیوندگرا هدی منصوریان،  آزاده نثاری،  علیرضا مرادی 
*،  بابک محمدی
چکیده    -    
متن کامل (PDF)  
       
 بررسی عوارض شناختی متعاقب آسیب مغزی تروماتیک خفیف برعملکرد اجرایی و حافظه کاری بیماران
  بررسی عوارض شناختی متعاقب آسیب مغزی تروماتیک خفیف برعملکرد اجرایی و حافظه کاری بیماران محدثه مظفری 
*،  سید ابوالقاسم مهری نژاد،  مهر انگیز پیوسته گر،  مسعود ثقفی نیا
چکیده    -    
متن کامل (PDF)  
       
 تأثیر مداخلات بازتوانی شناختی ترکیبی(کامپیوتری و دستی)بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات  و وضعیت روانی زنان مبتلا به ام اس
  تأثیر مداخلات بازتوانی شناختی ترکیبی(کامپیوتری و دستی)بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات  و وضعیت روانی زنان مبتلا به ام اس مهری رحمانی 
*،  اسحق رحیمیان بوگر،  سیاوش طالع پسند،  مصطفی نوکنی
چکیده    -    
متن کامل (PDF)  
       
 نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری
  نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری سید سعید پورنقاش تهرانی 
*،  زهرا قلندرزاده،  حجت الله فراهانی،  سید مهدی صابری،  معصومه پاشایی بهرام
چکیده    -    
متن کامل (PDF)  
       
 مقایسه اثربخشی آموزش  بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه، برنامه ریزی، بازداری پاسخ)برحافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم  بااختلال یادگیری  ویژه ریاضی
  مقایسه اثربخشی آموزش  بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه، برنامه ریزی، بازداری پاسخ)برحافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم  بااختلال یادگیری  ویژه ریاضی فرزانه آسیایی 
*،  محمد یمینی،  حسین مهدیان
چکیده    -    
متن کامل (PDF)