فصلنامه روانشناسی شناختی
شنبه 23 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره ۸، شماره ۱ - ( دوره هشت، شماره یک، بهار ۱۳۹۹ )
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه نگرشها درباره یادگیری علوم با بهرهگیری از مدل سوال پاسخ چند ارزشی
ص. ۲۶-۱
مجتبی جهانی فر
*
،
حجت اله درفش
چکیده
(۵۱۰۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۵۴۲ دریافت)
ارزیابی امکان استفاده از طبیعت در طرح واحدهای صنعتی درجهت بازیابی توجه کارگران
ص. ۳۶-۲۷
جواد گودینی
*
،
زهرا همتی
چکیده
(۴۸۴۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۶۹ دریافت)
نقش توجه تقسیمشده و حافظه کاری بر استدلال ریاضی با میانجیگری دانش ریاضی و هوش سیال در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی
ص. ۵۲-۳۷
سید احسان افشاری زاده
،
محمد حسین عبداللهی
*
،
حمیدرضا حسن آّبادی
،
هادی کرامتی
چکیده
(۶۱۳۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۹۶ دریافت)
توسعه حرفهای معلمان و تغییرمفهومی ازطریق محیط ساختن دانش
ص. ۶۶-۵۳
محمود تلخابی
*
،
زینب رحمتی
،
علیرضا مرادی
چکیده
(۵۱۴۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۵۷۵ دریافت)
خط ذهنی زمان در ایما و اشارات غیرکلامی فارسی زبانان از منظر استعارههای مفهومی لیکاف و جانسون
ص. ۷۸-۶۷
حسین مطوری
،
الخاص ویسی
*
،
بهمن گرجیان
،
مهران معماری
چکیده
(۴۵۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۵۴ دریافت)
ارتباط بین انتخاب تکانشی و پریشانی هیجانی با اهمالکاری در دانشجویان: نقش واسطهای پشیمانی مورد انتظار و در نظر گرفتن پیامدهای آینده
ص. ۹۳-۷۹
هاشم جبرائیلی
*
،
طناز صیدی
،
رسول کریمی
چکیده
(۵۹۸۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۴۸ دریافت)
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم قشری مغز (tDCS) بر شاخصهای عصب-روانشناختی مرتبط با مهارتهای اجتماعی در کودکان مبتلا به اوتیسم
ص. ۱۰۶-۹۴
امید حسین پناهی
،
مهدی زمستانی
*
چکیده
(۴۹۲۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۵۹ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS