You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
رابطه نگرش به بزهکاری با استرس ادراک شده و سبک های دلبستگی دانشجویان دانشگاه آزاد تهران زینب جوانمرد، طهامه هموطن
*چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر شبیهسازی آموزشی تعاملی بر جو انگیزشی درک شده و خودآگاهی هیجانی دانشآموزان دوره ابتدایی مریم رجبیان ده زیره
*، حمیدرضا مقامی، سید محمد امین حسینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش بهزیستی روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهداف پیشرفت فاطمه مولوی، عباس حبیب زاده
*، مجید ضرغام حاجبی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تدوین و اعتبار سنجی بستۀ آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی و اثربخشی آن بر حافظه کاری و بازشناسی هیجانی دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان فروغ خلیل پور، فریبرز درتاج
*، حسن اسد زاده، اسماعیل سعدی پور، کامران شیوندی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر محدودیت شناختی بر روی قضاوت از اطمینان نهایی در انتهای فرآیند حل مسئله فائزه اکبری فیض ابادی
*، رضا کرمی نوری
چکیده -
متن کامل (PDF)
بهبود سازگاری اجتماعی و کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی زهرا ترازی
*، ملوک خادمی اشکذری، مهناز اخوان تفتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل علی ادراک از محیط آموزش الکترونیکی (مجازی) و تفکر بازتابی با توجه به نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز احمد رستگار، محمد حسن صیف، سمیه نگهداری
*، زهرا دهقان خلیلی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue