مقایسه باز شناسی و اطمینان به حافظه در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری (شستشو کننده، وارسی کننده) و اختلال اضطراب فراگیر
نقش میانجی خودکارآمدی شناختی در رابطه میان طرحوارههای ناسازگار اولیه و سرزندگی روانشناختی در افراد مبتلا به اضطراب اساسی
پردازش اطلاعات اجتماعی و علائم زیر بالینی اُتیسم در نوجوانان: نقش تعدیل کنندگی حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی و ذهنی سازی
مقایسه خردهمقیاسهای نسخه پنجم آزمون هوش استنفورد–بینه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در خواندن و ریاضیات: یک رویکرد شناختی
بررسی رابطه ابعاد شناختی احتکار با انباشت بیرویه دادههای دیجیتالی در دانشجویان با میانجیگری دشواری تنظیم هیجان