 
                     
                     
                    
                    
                    
                    
                     Asadollahi F,  Mehrmohammadi M,  Talaee E,  Hatami J. 
(2019).  Theoretical Clarification of Reflective Narrative Writing and Student Teachers Professional Development: Providing a conceptual Model Base on Meta- Interpretation Synthesis.  نظریه و عمل. 7(14),  149-192. 
URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2982-fa.html   
                    
                    اسداللهی فاطمه،  مهر محمدی محمود،  طلایی ابراهیم،  حاتمی جواد.
(1398).  تبیین نظری روایت نگاری تاملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر»  دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی 7 (14) :192-149URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2982-fa.html
  
                     
					 
					
                 
                
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    چکیده:       (7400 مشاهده)
                    
                    
                    هدف: پژوهش حاضر قصد دارد به تبیین نظری روایت نگاری تاملی به عنوان یک راه کار توسعه حرفه ای در برنامه درسی کارورزی دانشجو معلمان بپردازد. روش: به کار گرفته شده «سنتز فرا تفسیر» است. ابتدا، ادبیات مطالعات بیست سال اخیر، با روش نظام مند تفسیر و نقد شدند تا لنزهای نظری متنوع و رایج مشخص شود. سپس، مطالعاتی که در خصوص کلید واژه های عنوان مدل نظری ارائه دادند، انتخاب و مولفه های آنها تحلیل گردید. نهایتاً، مفاهیم استخراج شده، مطابق با پارادایم های معرفتی دیدگاه ها طبقه بندی شدند. یافته ها: اولاً، یافته های مفهومی حاصل از مدل های نظری در ابعاد قابل ملاحظه ای (حدودا دوازده مفهوم) همدیگررا پوشش می دهند. دوماً، روایت نگاری تاملی و توسعه حرفه ای ترکیبی از یادگیری فردی و گروهی در زمینه های خصوصی و عمومی است. نتایج: ارائه یک مدل مفهومی و مقایسه آن با نقشه برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان است. 
 
                    
                    
                    
                    
                    
                    نوع مطالعه:  
پژوهشي |
                    موضوع مقاله: 
                    
 ترغیب نواندیشی در عرصه نظر و نوآوری در عرصه عمل برنامه ریزی درسی  دریافت: 1397/7/3 | ویرایش نهایی: 1399/9/8 | پذیرش: 1398/1/31 | انتشار: 1399/2/31