Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 11 (2018-9)
Curriculum Design in the flipped classroom: the research synthesis Methods
الگوی برنامه ریزی درسی درکلاس معکوس: سنتزپژوهی روشها
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Investigation in Mathematical Performance of Students Who Do Grade-skipping.
واکاوی عملکرد ریاضی در دانشآموزان جهشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Multicultural education in Farsi textbooks (Reading) Iran Elementary Education
آموزش چندفرهنگی در کتاب های درسی فارسی( خوانداری ) دوره آموزش ابتدایی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Conceptualizing curriculum counseling as a new domain in the field of curriculum studies
مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Synthesis Studies in Iran and world comparative studies of teacher training
سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Position of Artistic Education Aspects, Content Structure and Three-Dimensional Model of Curriculum in the Art and Culture Books of the Junior High School
جایگاه محورهای تربیت هنری، ساختار محتوایی و الگوی سه وجهی برنامه درسی در کتاب های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Experiences of elementary male students from descriptive evaluation
تجارب دانش آموزان پسر ابتدایی از اجرای ارزشیابی توصیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles