نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
جمعه 28 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۱۴، شماره ۴۸ - ( بهار و تابستان ۱۴۰۳ )
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توالی تحول نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی ایرانی
ص. ۱۵-۱
حمید خانی پور
*
،
میترا حکیم شوشتری
،
مهشید عبادوز
،
مژگان عطار
چکیده
(۲۹۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۵۷ دریافت)
کارکرد هوش مصنوعی در کیفیت بخشی تدریس در آموزش ریاضی به دانش آموزان
ص. ۴۱-۱۶
فرشیده فتحی هفشجانی
*
،
آیت سعادت طلب
چکیده
(۳۱۷۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۹۹ دریافت)
بررسی رابطۀ نگرش تحصیلی و انگیزش تدریس اثربخش علومتجربی با نقش واسطهای طراحی الگوی پروژه علمی در بین دانشجومعلمان دوره کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
ص. ۷۵-۴۲
نوشین گشمردی
*
،
علی رضا بادله
چکیده
(۵۳۷۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۳۱ دریافت)
ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی
ص. ۱۱۶-۷۶
محدثه سادات بنوفاطمه
،
مرجان کیان
*
،
یوسف مهدوی نسب
،
علی حسینی خواه
چکیده
(۵۰۶۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۸۰ دریافت)
مروری بر پژوهشهای تاریخی برنامهدرسی: مرور سیستماتیک
ص. ۱۳۸-۱۱۷
وحید احمدی
*
،
راضیه حاجیان
،
سعیده صالحی
چکیده
(۵۴۲۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۴۴ دریافت)
اثربخشی توانبخشی شناختی به روش گیمیفیکیشن در توجه پایدار دانش آموزان پایه اول ابتدایی
ص. ۱۶۷-۱۳۹
صدیقه صفدری
*
،
فریده حمیدی
چکیده
(۲۲۲۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۱۱ دریافت)
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد آکسلاین بر سلامت روان و بهزیستی عاطفی دانش آموزان با نیازهای ویژه بر اساس روش ABC
ص. ۱۶۱-۱۴۰
اکرم حافظی
*
چکیده
(۲۶۹۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۸ دریافت)
تبیین مدل تابآوری بر مبنای چشمانداز زمان آینده و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی انعطافپذیری شناختی در والدین کودکان کمتوان ذهنی
ص. ۱۸۷-۱۶۲
محدثه بیابانی
*
،
زهره عباسی
چکیده
(۲۳۲۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۹ دریافت)
واکاوی مؤلفه های تفکر مراقبتی لیپمن در مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی
ص. ۲۰۴-۱۸۸
فهیمه مسلمی
*
،
جابر افتخاری
،
رضاعلی نوروزی
چکیده
(۲۲۵۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۶۹ دریافت)
بررسی رابطه تدریس کوانتومی و سازندهگرایی با تصمیم گیری برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی
ص. ۲۲۴-۲۰۵
محجوبه امدادی
،
میمنت عابدینی بلترک
*
،
مصطفی عزیزی شمامی
چکیده
(۳۸۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۹۳ دریافت)
واکاوی الزامات و پیش بایسته های تأثیرگذار بردوره های آموزش و بهسازی معلمان زبان انگلیسی:مطالعه کیفی
ص. ۲۴۴-۲۲۵
تکتم پرهیزکارخدیو
*
،
فرهاد فهندژ
،
شهرام افراز
چکیده
(۳۴۲۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۹۲ دریافت)
تدوین مدل روابط ساختاری نقش واسطهای خودآگاهی هیجانی و مسئولیتپذیری در ارتباط بین حس انسجام و خود دلسوزی با بهزیستی تحصیلی
ص. ۲۶۴-۲۴۵
فاطمه محمدی یوزباش کندی
*
چکیده
(۲۸۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۹۶ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS