نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
شنبه 23 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
◆
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد ۱۴، شماره ۴۸ - ( بهار و تابستان ۱۴۰۳ )
تدوین مدل روابط ساختاری نقش واسطهای خودآگاهی هیجانی و مسئولیتپذیری در ارتباط بین حس انسجام و خود دلسوزی با بهزیستی تحصیلی
فاطمه محمدی یوزباش کندی
*
چکیده
(۱۹۲۵ مشاهده)
واکاوی الزامات و پیش بایسته های تأثیرگذار بردوره های آموزش و بهسازی معلمان زبان انگلیسی:مطالعه کیفی
تکتم پرهیزکارخدیو
*
،
فرهاد فهندژ
،
شهرام افراز
چکیده
(۲۴۸۹ مشاهده)
بررسی رابطه تدریس کوانتومی و سازندهگرایی با تصمیم گیری برنامه درسی معلمان دوره ابتدایی
محجوبه امدادی
،
میمنت عابدینی بلترک
*
،
مصطفی عزیزی شمامی
چکیده
(۲۹۸۳ مشاهده)
واکاوی مؤلفه های تفکر مراقبتی لیپمن در مجموعه داستان های فکری برای کودکان ایرانی
فهیمه مسلمی
*
،
جابر افتخاری
،
رضاعلی نوروزی
چکیده
(۱۳۸۸ مشاهده)
تبیین مدل تابآوری بر مبنای چشمانداز زمان آینده و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی انعطافپذیری شناختی در والدین کودکان کمتوان ذهنی
محدثه بیابانی
*
،
زهره عباسی
چکیده
(۱۳۷۹ مشاهده)
اثربخشی توانبخشی شناختی به روش گیمیفیکیشن در توجه پایدار دانش آموزان پایه اول ابتدایی
صدیقه صفدری
*
،
فریده حمیدی
چکیده
(۱۳۳۸ مشاهده)
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد آکسلاین بر سلامت روان و بهزیستی عاطفی دانش آموزان با نیازهای ویژه بر اساس روش ABC
اکرم حافظی
*
چکیده
(۱۴۷۱ مشاهده)
ویژگیهای روانسنجی مقیاس توالی تحول نظریه ذهن در کودکان پیش دبستانی ایرانی
ص. ۱۵-۱
حمید خانی پور
*
،
میترا حکیم شوشتری
،
مهشید عبادوز
،
مژگان عطار
چکیده
(۲۰۹۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۹ دریافت)
کارکرد هوش مصنوعی در کیفیت بخشی تدریس در آموزش ریاضی به دانش آموزان
ص. ۴۱-۱۶
فرشیده فتحی هفشجانی
*
،
آیت سعادت طلب
چکیده
(۱۹۹۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۵۴ دریافت)
بررسی رابطۀ نگرش تحصیلی و انگیزش تدریس اثربخش علومتجربی با نقش واسطهای طراحی الگوی پروژه علمی در بین دانشجومعلمان دوره کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
ص. ۷۵-۴۲
نوشین گشمردی
*
،
علی رضا بادله
چکیده
(۴۲۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۴ دریافت)
ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی
ص. ۱۱۶-۷۶
محدثه سادات بنوفاطمه
،
مرجان کیان
*
،
یوسف مهدوی نسب
،
علی حسینی خواه
چکیده
(۳۸۴۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۵ دریافت)
مروری بر پژوهشهای تاریخی برنامهدرسی: مرور سیستماتیک
ص. ۱۳۸-۱۱۷
وحید احمدی
*
،
راضیه حاجیان
،
سعیده صالحی
چکیده
(۴۳۷۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۰ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS