[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپای الکترونیکی: 
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..

نمایه نویسندگان

تمام نسخه ها
:: آریامنش، علی اکبر سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: آهنگری، سعیده رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: احمد نتاج، فاظمه بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2]
:: احمدی شیرازی، معصومه استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان [دوره 16، شماره 1]
:: احمدی صفا، محمد مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1]
:: احمدی صفا، محمد بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 16، شماره 1]
:: احمدیان، موسی بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: احمدی، عبدالحسین تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: احمدی، علی ر ضا مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان [دوره 12، شماره 1]
:: احمدی، علیرضا بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: استوار نامقی، سید علی بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل [دوره 23، شماره 2]
:: اشتریان، سرور The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1]
:: اکبریان، اسحاق رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: اکبری، رامین Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: اکبری، رامین کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2]
:: امیری، منصوره Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1]
:: امینی باغبادرانی، الهام تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: ایمانی نایینی، محسن Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: بابایی، عصمت آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1]
:: بحرانی، مریم بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: برابادی، الیاس ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1]
:: براتی، حسین سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: بردلی، جاف انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: بصیریان، مرتضی اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2]
:: بقائی، پوریا تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: بقایی مقدم، پوریا The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1]
:: بقایی، پوریا روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: بنی اسماعیلی، ندا بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: بهادر، حمید گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: بیرجندی، پرویز تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: بیرجندی، پرویز بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1]
:: بیگ زاده، لیلا استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1]
:: پیش قدم، رضا The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model [دوره 11، شماره 1]
:: پیش قدم، رضا تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2]
:: پیش قدم، رضا ساخت آزمون رایانه ای پویای خواندن برای فرا گیرندگان زبان دوم [دوره 15، شماره 1]
:: پیش قدم، رضا تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: پیشقدم، رضا الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1]
:: پیشقدم، رضا روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: تاج الدین، ضیاء تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: تاج الدین، ضیاء مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2]
:: تاج الدین، ضیاء گروه بندی و متغیرهای پراکنده کننده قوای ذهنی مرتبط با پیچیدگی شناختی: تاثیر بر تولید زبانی زبان آموزان [دوره 15، شماره 1]
:: تاج الدین، ضیاء باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1]
:: تاج الدین، ضیاء در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2]
:: تحریریان، محمد حسن تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2]
:: تحریریان، محمد حسن بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: تسنیمی، مهشاد قدرت پیش بینی دانش نحوی، وسعت واژگان و راهبردهای فراشناختی در روان خوانی زبان دوم [دوره 23، شماره 2]
:: تقی زاده، معصومه کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: توسلی، کبری کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود [دوره 14، شماره 2]
:: توکلی، منصور بررسی مجدد آزمون کلوز و تک: تاثیر آشنایی با ژانر بر عملکرد در آزمون درک مطلب به زبان خارجی [دوره 14، شماره 2]
:: جعفری گهر، منوچهر آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1]
:: جعفری گهر، منوچهر تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1]
:: جلالی، سارا مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1]
:: جلیلی فر، علیرضا تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: حبیبی، پژمان بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان [دوره 11، شماره 2]
:: حدیدی تمجید، نسرین رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: حدیدی، یاسر توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2]
:: حسن زاده، لیلا رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی [دوره 23، شماره 1]
:: حسین پور، آرزو تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: حسینی، آذر تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: حمیدی، ندا تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1]
:: حیدری، نجمه بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2]
:: خانی، رضا تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1]
:: خدادادی، ابراهیم پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی [دوره 12، شماره 1]
:: خدادادی، ابراهیم عوامل زیر بنایی خصوصیات موثر معلمان زبان انگلیسی: اعتبار سازه ای و تاثیر نمونه آماری [دوره 13، شماره 2]
:: خداوردی، ندا باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی [دوره 14، شماره 1]
:: خزاعی نژاد، بهاره بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: خطیب، محمد مطالعه اثر بخشی همیاری مستقیم و غیرمستقیم زبان آموزان هم سطح و غیر هم سطح در حیطه تحول تدریجی بر توسعه کاربرد شناسی زبان بینابین [دوره 14، شماره 1]
:: خطیب، محمد تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: خلیلیان، هاجر بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1]
:: خواجوی، غلام حسن الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی [دوره 16، شماره 1]
:: خیاطان، پریناز انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: دده بیگلو، مهدی دده بیگلو تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2]
:: دقت، ساناز تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: دیوسر، هدی آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم [دوره 23، شماره 1]
:: راحمی، جمیله تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: رحمانی دوغارونی، وحید نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: رحیمی دومکانی، مسعود قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: رحیمی، علی قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: رحیمی، محمد A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: رحیمی، محمد تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: رضائی، عباسعلی تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: رضائی، غفور بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1]
:: روحانی، علی تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: روحانی، علی تاثیر توسعه راهبردهای خود تنظیمی بر نگارش ایجابی و خود کارایی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: روحانی، علی بررسی رابطه آگاهی فرا شناختی و دو بُعد دانش واژگانی [دوره 15، شماره 1]
:: زارعی، عباسعلی تاثیر ارتباط از طریق کامپیوتر و ارتباط شفاهی رو در رو در درک و تولید واژگان زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 2]
:: زارعی، عباسعلی بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: زندمقدم، امیر تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: زندیان، سارا بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: سعادت، محبوبه A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: سعیدی، مودت آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی [دوره 23، شماره 1]
:: سعیدی، مهناز تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر [دوره 12، شماره 2]
:: سعیدی، مهناز تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: سلطانی مقدم، مجید محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: سلطانی، علی قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: سیری، مسعود بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش [دوره 13، شماره 1]
:: سیف ریحانی، مهسا رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: شاکریان، زری قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: شاه ولی، پیام تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: شاهزمانی، مژده بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: شکوهی، حسین تحلیل محاوره ای چت نوشتاری انگلیسی جوانان ایرانی [دوره 13، شماره 1]
:: شکوهی، حسین ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2]
:: صادقی، آرام رضا ای تی اس : روشی پویا برای آموزش زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 1]
:: صادقی، سمیه عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: صادقی، کریم سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز [دوره 11، شماره 2]
:: صبا، زینب تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: صفری، محمود تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: طالبی نژاد، محمد رضا بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 2]
:: ظفری، نوشین تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: عاکف، کوروش طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2]
:: عبادی، سامان در دادههای منظورشناختی ضمنی « درخواست » توجه به ساختار کنش کلامی [دوره 14، شماره 2]
:: عباسیان، فاطمه تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام [دوره 11، شماره 2]
:: عرب منفرد، علی Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1]
:: عسکرزاده طرقبه، رجبعلی تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: عطایی، محمود رضا بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: عطایی، محمود رضا دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1]
:: علوی نیا، پرویز مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان [دوره 12، شماره 2]
:: علی بخشی، گودرز تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران [دوره 14، شماره 1]
:: علیشاهی، زهرا ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی [دوره 12، شماره 2]
:: عمل صالح، احیا A discursive representation of the winner and loser: the case of sports reports [دوره 11، شماره 1]
:: عمل صالح، احیا تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها [دوره 13، شماره 2]
:: عنانی سراب، محمد رضا رابطه ی بین استفاده از راهکارهای شناختی و فراشناختی و عملکرد در آزمون خواندن و درک مطلب در زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 13، شماره 2]
:: عنانی سراب، محمد رضا فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی [دوره 11، شماره 2]
:: غفارثمر، رضا تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: غفارثمر، رضا Aggression and oral proficiency: a correlational study [دوره 11، شماره 1]
:: غلامی، جواد اندازه گیری میزان کارآیی توجه پیشگیرنده به ساختار زبان با استفاده از برگه های ثبت میزان جذب [دوره 14، شماره 2]
:: غنی زاده، افسانه بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1]
:: فتحی، جلیل محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: فراهانی، علی اکبر توجه دوباره به منشاء تکاملی زبان: استعاره گرامری نحوی در زبان علم و نثر مدرن تخیلی [دوره 11، شماره 2]
:: فرجامی، هادی استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان [دوره 15، شماره 1]
:: فضیلت فر، علی محمد ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1]
:: قاسمی، زهزا بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2]
:: قنسولی، بهزاد تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: کتابی، سعید بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: کریمی الوار، نبی Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: کشاورز، محمد حسین تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 15، شماره 2]
:: کشاورز، محمد حسین The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text [دوره 11، شماره 1]
:: کیانی، غلامرضا مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ [دوره 12، شماره 1]
:: کیانی، غلامرضا Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes [دوره 11، شماره 1]
:: کیوان پناه، شیوا بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم [دوره 14، شماره 2]
:: کیوان پناه، شیوا نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2]
:: لطفی، احمدرضا انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: مرتضوی، محبوبه تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان [دوره 16، شماره 1]
:: مرعشی، حمید استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان [دوره 13، شماره 1]
:: مزدایسنا، گلنار کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: مزدایسنا، گلنار ESP نقش زبان مادری در آموزش زبان نیمه تخصصی [دوره 13، شماره 1]
:: معافیان، فاطمه بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 1]
:: معتکف، راحله تحلیل اسنادی زبان آموزان دبیرستان: مورد زبان آموزان ایرانی [دوره 15، شماره 2]
:: معرفت، حمیده Relative clause attachment ambiguity resolution in Persian [دوره 11، شماره 1]
:: معرفت، فهیمه از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1]
:: مفتون، پرویز طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان [دوره 12، شماره 2]
:: مفتون، پرویز بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی [دوره 16، شماره 1]
:: مفتون، پرویز عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: مکی، محمد انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: منصوری نژاد، علی تعامل بین ساختارهای آغازگری با محور های انتقال در مقالات تحقیقاتی علمی [دوره 13، شماره 1]
:: مهدی راد، فاطمه کلاسهای درس آزمون سازی زبان در دانشگاههای دولتی: آیا این کلاسها در شکل دهی سواد سنجش زبانی دانشجویان زبان انگلیسی موثر می باشند؟ [دوره 23، شماره 2]
:: میرزایی، عزیزاالله قابلیت دسترسی متفاوت دانش آگاهانه و غیر آگاهانه ی دستور زبان انگلیسی برای مهارت بسندگی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2]
:: میرزایی، عزیزالله بررسی راه کارهای مدیریت تولید گفتار در زبان دوم ازدیدگاه شناختی با تکیه بر فصاحت کلام [دوره 15، شماره 2]
:: ناصری، مریم بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2]
:: ناکاتانی، یاسوئو انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 15، شماره 2]
:: ناوری، صفورا روشی جدید برای تعیین نمره معیار با استفاده از مدل رش [دوره 12، شماره 1]
:: ناوری، صفورا تحلیل کیفی استعاری و فرصتهای یادگیری زبان [دوره 14، شماره 1]
:: نورزاده، سعید محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان [دوره 23، شماره 1]
:: نوشی، موسی از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ [دوره 15، شماره 1]
:: نیکویی نژاد، فاطمه دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ [دوره 15، شماره 1]
:: وثوقی، مرجان اجتماعی سازی زبانی: باز‌خوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی [دوره 23، شماره 1]
:: وحید دستجردی، حسین بررسی رمان گتسبی بزرگ و ترجمه ی فارسی آن از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی بر اساس چارچوب نظری حاتم و میسن [دوره 23، شماره 2]
:: هادیان، بهرام انگیزش ذهنی به عنوان فرمی از یادگیری ضمنی: بر اساس شواهد تولید ساختار ضمیر موصولی در میان یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 23، شماره 2]
:: یادگاری، حمید رضا بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1]
:: یزدانی مقدم، مسعود تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور [دوره 14، شماره 2]
:: یزدانی مقدم، مسعود عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم [دوره 23، شماره 1]
:: یعقوبی، باقر نگاهی نو به راهبردهای ارتباطی در میان کنش های کلامی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 14، شماره 1]
:: یموتی، پونه نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی [دوره 12، شماره 2]
:: یوحنایی، منیژه سوالات ترکیبی بخش گفتاری تافل اینترنتی: مقایسه عملکرد آزمون دهندگان از نظر پیچیدگی، درستی، و روانی [دوره 23، شماره 2]
:: یوسفی، ماندانا تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران [دوره 16، شماره 1]
:: Abaszadeh، Afsaneh [دوره 20، شماره 2]
:: Abbasi Talabari، Fattaneh A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach [دوره 21، شماره 2]
:: Abbasi، Pouya Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Adel، Seyed Mohammad Reza An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Adel، Seyyed Mohammad Reza [دوره 20، شماره 1]
:: Afghari، Akbar Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2]
:: Afzali، Katayoon Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses [دوره 21، شماره 1]
:: Afzali، Katayoon [دوره 20، شماره 2]
:: Ahmadi Safa، Mohammad [دوره 24، شماره 1]
:: Ahmadi، Alireza On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2]
:: Akhtari، Mona The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2]
:: Aliabadi، Forough The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being [دوره 26، شماره 2]
:: Alibabaee، Ahmad On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Alibabaee، Ahmad [دوره 20، شماره 2]
:: Allami، Hamid [دوره 24، شماره 1]
:: Amirian، Seyed Mohammad Reza An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Arab Mofrad، Ali Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2]
:: Arizavi، Saleh Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Arjmandpour، Aysa Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2]
:: Asadnia، Fatemeh Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: Asadnia، Fatemeh The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1]
:: Ashayeri، Hassan Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach [دوره 26، شماره 1]
:: Ashtarian، Soroor Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit [دوره 21، شماره 2]
:: Atai، Mahmood Reza An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1]
:: Atai، Mahmood Reza [دوره 20، شماره 1]
:: Atai، Mahmood Reza The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview [دوره 19، شماره 1]
:: Atai، Mahmood Reza Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: Azad، Mahnaz The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes [دوره 26، شماره 2]
:: Azimi، Hadi The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 27، شماره 1]
:: Azizi، Mohamad Parsa Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach [دوره 26، شماره 1]
:: Babaii، Esmat Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2]
:: Badiozaman، Fatemeh Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Badpa، Hamed The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students [دوره 26، شماره 2]
:: Bagheripour، Razieh Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Bahri، Hossein Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance [دوره 25، شماره 2]
:: Bahri، Hossein The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2]
:: Bakhtiari، Somayeh Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2]
:: Baleghizadeh، Sasan The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1]
:: Baqerzadeh Hosseini، Mohammad The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2]
:: Barabadi، Elyas An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1]
:: Barani، Ghasem The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being [دوره 26، شماره 2]
:: Barani، Ghasem Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Barani، Ghasem The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students [دوره 27، شماره 1]
:: Barzegar Rahatlou، Mohammad The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 27، شماره 1]
:: Bazyar، Mehdi استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری [دوره 25، شماره 1]
:: Bazyar، Mehdi Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach [دوره 26، شماره 1]
:: Behrooznia، Saeedeh A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: Beikian، Ali Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2]
:: Beikian، Ali Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1]
:: Bijani، Houman A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Bijani، Houman Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Birjandi، Parviz The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1]
:: Chahkandi، Fatemeh Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Chokani، Aysen Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers [دوره 27، شماره 1]
:: Davarzani، Mohsen The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being [دوره 26، شماره 2]
:: Dehbozorgi، Mehrnoosh Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1]
:: Doosti، Mehdi A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Ebadi، Saman Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit [دوره 21، شماره 2]
:: Ebadi، Saman L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective [دوره 17، شماره 1]
:: Ebadi، Saman The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2]
:: Eghtesadi Roudi، Ahmadreza Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community [دوره 26، شماره 2]
:: Esfandiari، Rajab Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model [دوره 18، شماره 2]
:: Esfandiari، Shohreh The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks [دوره 22، شماره 2]
:: Eshkevari، Adnan Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: Eslami Rasekh، Abbass Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Fakharzadeh، Mehrnoosh Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1]
:: Farjami، Hadi The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books [دوره 17، شماره 2]
:: Farrokh Allaiee، Farnaz The Relationship between High School Students' Social Capital and Their Foreign Language Achievement: A Gender and Regional Variations Perspective [دوره 20، شماره 2]
:: Farzizadeh، Bahareh Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? [دوره 21، شماره 1]
:: Fathali، Somayeh Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Fazilatfar، Ali Mohammad [دوره 20، شماره 2]
:: Fazilatfar، Ali Mohammad Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Fotovatnia، Zahra A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2]
:: Ganji، Mansoor Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute [دوره 25، شماره 2]
:: Ganji، Mansoor Localizing an International English Teacher Training Course for Iranian Context [دوره 26، شماره 1]
:: Ghaemi، Farid Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Ghafournia، Narjes Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance [دوره 16، شماره 2]
:: Ghamoushi، Masoumeh An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: Ghamoushi، Masoumeh The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Ghanbari، Pegah Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1]
:: Ghanizadeh، Afsaneh External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Ghazanfari، Mohammad Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Ghazi Mirsaeed، Seyed Javad Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Gheisari، Nouzar The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective [دوره 18، شماره 2]
:: Gholami، Javad A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2]
:: Ghonsooly، Behzad External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Ghonsooly، Behzad Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Hadian، Bahram The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Hakani، Mohammad Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1]
:: Hanif، Mohsen Manipulative Strategies in Tennessee Williams’ The Night of Iguana: A Discursive Study [دوره 26، شماره 1]
:: Hashamdar، Mohammad An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: Hashemian، Mahmood L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Hashemi، Mohammad Reza A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: Hassanzadeh، Mohammad Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2]
:: Hemmati، Fatemeh The Relationship between High School Students' Social Capital and Their Foreign Language Achievement: A Gender and Regional Variations Perspective [دوره 20، شماره 2]
:: Hemmati، Fatemeh The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Hesami، Zahra Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Hessamy، Gholamreza The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Hokmabadi، Fahimeh Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Hoomanfard، Mohammad Hamed A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2]
:: Hosseini Mousavi، Seyyedeh Ghazal The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1]
:: Hosseinpur، Rasoul Mohammad The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1]
:: Jabbari، Ali Akbar [دوره 20، شماره 2]
:: Jafarigohar، Manoochehr Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1]
:: Jafarigohar، Manoochehr The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1]
:: Jafarigohar، Manoochehr Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1]
:: Jafarigohar، Monoochehr A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2]
:: Jafarpour Mamaghani، Homa Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Jahangiri، Zeinab The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension [دوره 27، شماره 1]
:: Jalali، Mehri The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures [دوره 17، شماره 1]
:: Jalilifar، Alireza A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations [دوره 21، شماره 2]
:: Jones، Jeffery A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2]
:: Jooybary، Leila [دوره 20، شماره 2]
:: Karimi Alavijeh، Khadijeh The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1]
:: Karimi، Farnoosh EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2]
:: Karimi، Mohammad Nabi Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish [دوره 21، شماره 1]
:: Karimi، Mohammad Nabi [دوره 20، شماره 2]
:: Karimi، Simin The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian [دوره 26، شماره 2]
:: Karrabi، Mohsen An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction [دوره 18، شماره 1]
:: Khalafi، Zeinab Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Khalili، Sepideh Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2]
:: Khatib، Mohammad Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2]
:: Khatib، Mohammad The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production [دوره 18، شماره 2]
:: Khatib، Mohammad A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach [دوره 21، شماره 2]
:: Khedri، Naime The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: Khoramshekouh، Amin L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Kkamareh، Mahshid Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Lavasani، Morvarid The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective [دوره 18، شماره 1]
:: Lowie، Wander Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Madadkar Shandi، Mahdi The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2]
:: Mahmoudabadi، Zahra The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2]
:: Maldar، Malihe The Effect of Online Assessment on Speaking Complexity, Accuracy, and Fluency of Iranian Intermediate EFL Learners [دوره 25، شماره 1]
:: Mallahi، Omid An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
:: Mansouri، Sara The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Marandi، S. Susan The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum [دوره 17، شماره 1]
:: Marefat، Fahimeh Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning [دوره 17، شماره 2]
:: Marefat، Hamideh Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? [دوره 21، شماره 1]
:: Masoumpanah، Zahra [دوره 20، شماره 2]
:: Masoun، Atieh The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation [دوره 17، شماره 1]
:: Mazandarani، Omid Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review [دوره 25، شماره 2]
:: Mazandarani، Omid The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students [دوره 27، شماره 1]
:: Mazdayasna، Golnar The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2]
:: Mazdayasna، Golnar Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers [دوره 21، شماره 1]
:: Mirebrahim، Matin Sadat [دوره 24، شماره 1]
:: Mirzaei، Azizullah Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Mirzaei، Azizullah L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks [دوره 19، شماره 1]
:: Modiri، Somayyeh Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: Moghimi، Masoumeh Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1]
:: Mohaghegh Mahjoobi، Fatemeh A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing [دوره 17، شماره 1]
:: Mohamadi Zenouzagh، Zohre An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling [دوره 25، شماره 2]
:: Mohammadi، Mohammad Omid [دوره 20، شماره 2]
:: Mohammadi، Zohreh Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Mohammadnia، Zhila A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2]
:: Moharrami Gheydari، Saeid A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Momenzadeh، Marjan On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Moradkhani، Shahab Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships [دوره 26، شماره 2]
:: Moradkhani، Shahab [دوره 20، شماره 2]
:: Mortazavi، Mahboubeh Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels [دوره 21، شماره 1]
:: Mortazavi، Mahbubeh Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation [دوره 19، شماره 1]
:: Motaghizadeh، Isa Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme [دوره 26، شماره 1]
:: Mousavi، Seyyed Ahmad Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Movassagh، Hossein A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Naderifarjad، Zahra Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2]
:: Nafissi، Zohreh EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2]
:: Naji Meidani، Elham Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Nakhaee، Shiva The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis [دوره 22، شماره 2]
:: Namdari، Namdar Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics [دوره 18، شماره 1]
:: Naseri Karimvand، Parisa The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran [دوره 17، شماره 2]
:: Navidinia، Hossein Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers [دوره 27، شماره 1]
:: Nourodin، Yousofi Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl [دوره 25، شماره 2]
:: Nour، Payam Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Oroji، Mohammad Reza A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Oroji، Mohammad Reza Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment [دوره 26، شماره 2]
:: Oskouiefar، Marjan The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Ostovar-Namaghi، Seyyed Ali The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis [دوره 22، شماره 2]
:: Ostovar-Namaghi، Seyyed Ali The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis [دوره 25، شماره 1]
:: Parichehreh، Shahrbanoo The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students [دوره 27، شماره 1]
:: Parsa، Soheila [دوره 20، شماره 2]
:: Pirbeig، Fateme A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran [دوره 25، شماره 2]
:: Pishghadam، Reza Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES) [دوره 16، شماره 2]
:: Poorzangeneh، Marzieh Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Pourdana، Natasha Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Pourdana، Natasha Cross-examining the Effects of Portfolio Assessment on Genre-based Writing: English as a Foreign Language Learner Engagement on Focus [دوره 26، شماره 1]
:: Rahemi، Jamileh The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives [دوره 21، شماره 2]
:: Rahimi، Muhamad Alii A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns [دوره 21، شماره 2]
:: Rahmatollahi، Maryam The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: Rajabi، Rouhollah A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Ramezanian، Mohsen [دوره 24، شماره 1]
:: Ramezanzadeh، Akram [دوره 20، شماره 1]
:: Rashidi، Naser Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes [دوره 26، شماره 1]
:: Rasouli Azar، Navid A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks [دوره 27، شماره 1]
:: Razmjoo، Seyyed Ayatolla An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools [دوره 18، شماره 1]
:: Rekabizadeh، Forough The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1]
:: Rezvani، Ehsan The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Roohani، Ali Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills [دوره 18، شماره 1]
:: Rostami، Soroor External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence [دوره 18، شماره 2]
:: Saadat، Mahboobeh Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis [دوره 18، شماره 2]
:: Saadat، Mahboobeh The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Sadri، Elham Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2]
:: Safari، Faeze On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes [دوره 16، شماره 2]
:: Sahragard، Rahman The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Saidi، Mavadat The relationship between EFL students' anxiety coping strategies and their language learning anxiety as mediated by self-efficacy beliefs [دوره 26، شماره 1]
:: Samadi Bahrami، Hossein Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels [دوره 16، شماره 2]
:: Samani، Ebrahim Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process [دوره 25، شماره 1]
:: Sarsarabi، Sharareh Sadat The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2]
:: Sazegar، Zeynab The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words [دوره 26، شماره 2]
:: Scheerer، Nichole A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates [دوره 22، شماره 2]
:: Sepehrinia، Sajjad Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications [دوره 26، شماره 2]
:: Seyyedrezaei، Zari Sadat The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students [دوره 27، شماره 1]
:: Seyyedrezaei، Zari Sadat The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being [دوره 26، شماره 2]
:: Shahini، Gholamhossein Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? [دوره 26، شماره 1]
:: Shayestefar، Parvaneh Rhetoric and Ideology at Work in Political Discourse: Persuasion Strategies of the US. Democratic Party [دوره 26، شماره 1]
:: Sheikhi، Mahsa A Correlational Study between Anxiety and Writing Performance: A Gender Study [دوره 26، شماره 1]
:: Shirazizadeh، Mohsen Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience [دوره 26، شماره 2]
:: Shirkhani، Servat L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Soleimani، Hassan The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners [دوره 17، شماره 2]
:: Soodmand Afshar، Hassan A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles [دوره 21، شماره 1]
:: Soozandehfar، Seyyed Mohammad Ali ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series [دوره 22، شماره 2]
:: Sotoudehnama، Elaheh EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content [دوره 22، شماره 2]
:: Souzandehfar، Marzieh The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process [دوره 17، شماره 2]
:: Souzandehfar، Marzieh ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series [دوره 22، شماره 2]
:: Souzandehfar، Marzieh Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education [دوره 21، شماره 1]
:: Taase، Yoones Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from [دوره 16، شماره 2]
:: Tabatabaei، Omid The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks [دوره 21، شماره 2]
:: Taghaddomi، Mohammad Shahin The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy [دوره 26، شماره 2]
:: Tahan Shizari، Parisa Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Taherkhani، Reza Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices [دوره 25، شماره 1]
:: Tahririan، Mohammad Hassan [دوره 20، شماره 2]
:: Tahririan، Mohammad Hassan [دوره 20، شماره 2]
:: Tahririan، Mohammad Hassan Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books [دوره 16، شماره 2]
:: Tajeddin، Zia Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2]
:: Tajeddin، Zia The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge [دوره 17، شماره 1]
:: Tajeddin، Zia L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Talebzadeh، Hossein “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1]
:: Tavakoli، Mansour Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus [دوره 19، شماره 1]
:: Tavassoli، Kobra The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability [دوره 26، شماره 2]
:: Tavassoli، Kobra The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks [دوره 22، شماره 2]
:: Tavassoli، Kobra Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction [دوره 22، شماره 2]
:: Tavassoli، Kobra The Effect of Content and Language Integrated Project (CLIP) Instruction through Co-Teaching on Electrical Engineering Students’ Vocabulary Knowledge for Professional Purposes [دوره 26، شماره 1]
:: Tousinasrabadi، Mohammad Reza A Contrastive Analysis of Linguistic Imperialism in Iranian & Lebanese TEFL Textbooks [دوره 27، شماره 1]
:: Vakili Latif، Shokoufeh Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports [دوره 19، شماره 1]
:: Yazdani، Hooshang The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students [دوره 26، شماره 2]
:: Youhanaee، Manijeh Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice [دوره 18، شماره 1]
:: Younesi، Hossein Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses [دوره 17، شماره 2]
:: Younesi، Mozhgan “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners [دوره 25، شماره 1]
:: Yousofi، Nourodin Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit [دوره 21، شماره 2]
:: Yousofi، Nourrodin [دوره 20، شماره 2]
:: Zaini، Amin The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction [دوره 18، شماره 2]
:: Zarei Abarghoui، Shiva Sadat On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques [دوره 17، شماره 1]
:: Zareian، Gholam Reza An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach [دوره 19، شماره 1]
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 25 queries by YEKTAWEB 4729