|
 |
آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم |
ص. ۵۵-۲۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
هدی دیوسر ، منوچهر جعفری گهر  |
|
چکیده
(۵۱۰۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۹۲ دریافت)
|
 |
محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان |
ص. ۸۲-۵۶ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سعید نورزاده ، جلیل فتحی ، مجید سلطانی مقدم  |
|
چکیده
(۴۷۱۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۱۹ دریافت)
|
 |
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم |
ص. ۱۰۸-۸۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
سمیه صادقی ، پرویز مفتون ، مسعود یزدانی مقدم  |
|
چکیده
(۵۱۰۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۱۳۶ دریافت)
|
 |
آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی |
ص. ۱۴۲-۱۰۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مودت سعیدی ، عصمت بابایی  |
|
چکیده
(۵۴۵۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۰۷ دریافت)
|
 |
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی |
ص. ۰-۱۲۸ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
لیلا حسن زاده ، سعیده آهنگری ، نسرین حدیدی تمجید  |
|
چکیده
(۶۰۸۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۶۶۸ دریافت)
|
 |
اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی |
ص. ۱۷۸-۱۴۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مرجان وثوقی  |
|
چکیده
(۵۱۱۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۱۲۶۷ دریافت)
|