Journal archive for Google Scholar Robot!
فصلنامه روانشناسی شناختی
فصلنامه روانشناسی شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 4 (2017-1)
The effectiveness of attention training on the reading performance of students with dyslexia
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود نظریه ذهن و مهارت اجتماعی دانشآموزان ناشنوا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر بهبود نظریه ذهن و مهارت اجتماعی دانشآموزان ناشنوا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Psychometric properties of flow metacognitions questionnaire
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فراشناختهای شناور بودن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of metacognitive beliefs and thought control strategies in test anxiety
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Mediating Role of Self-Regulation in the Relationship between Thinking Styles and Students’ Test Anxiety in Birjand University
نقش واسطهای خودتنظیمی در رابطهی بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاههای جامع شهر تهران
بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشگاههای جامع شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles