Journal archive for Google Scholar Robot!
فصلنامه روانشناسی شناختی
فصلنامه روانشناسی شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 2 (2019-11)
Comparison of Absolute Threshold of Readability Among Ten Persian Fonts in RSVP Reading
مقایسۀ آستانۀ مطلق خوانایی ده فونت پرکاربرد فارسی در خواندن به شیوۀ RSVP
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Digit Span in Children with and Without Nonverbal Learning Disorders
مقایسه فراخنای ارقام در کودکان با و بدون اختلال یادگیری غیرکلامی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Construct and validation of a learning disability diagnostic test in preschool children
ساخت و اعتباریابی آزمون تشخیص نارسایی یادگیری در کودکان پیشدبستانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Effectiveness of Emotional Working Memory Training and Neutral Working Memory Training on Cognitive Functions and Students' Test Anxiety Symptoms
مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی و آموزش حافظه کاری خنثی بر کارکردهای شناختی و علائم اضطراب امتحان دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Acceptance and Commitment Therapy on Logical Memory and Problem Solving Skill in People with Multiple Sclerosis
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حافظه منطقی و مهارت حل مسئله در مبتلایان به مالتیپل اسکولوروزیس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the effectiveness of LogoTherapy Based on Rumi's Thoughts with Acceptance and Commitment Therapy on the Autobiographical Memory of the elderly
مقایسه اثربخشی معنادرمانی مبتنی بر اندیشههای مولانا و درمان پذیرش و تعهد در حافظه سرگذشتی سالمندان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Mediating Role of Cognitive-Emotion Regulation Strategies in the Relationship between Theoryof Mind with Negative Emotions (Anxiety, Depression, Stress) of Parents of Exceptional Children in Mashhad Daily Rehabilitation Centers
نقش واسطهای راهبردهاینظمجوییشناختی هیجان دررابطه بین تئوریذهن با هیجانات منفی(اضطراب، افسردگی، استرس) والدین کودکان استثنایی مراکز توانبخشی روزانه مشهد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles