 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
تعیین شبکه معنایی برای کلمات منتخب فارسی و طراحی مقیاس حافظۀ کاذب (محک) مبتنی بر آن (32504 دریافت) |
 |
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان (20894 دریافت) |
 |
بررسی مولفه دیداری- فضایی حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و مقایسه با دانش آموزان عادی (16902 دریافت) |
 |
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش (15003 دریافت) |
 |
تأثیر اثر استروپ و فاصلههای زمانی بین دو محرک بر دوره بیپاسخی روانشناختی (13930 دریافت) |
 |
بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود بازداری پاسخ، برنامه ریزی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه /بیش فعالی (13029 دریافت) |
 |
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کارکردهای اجرایی و راهبردهای تنظیم هیجانی در نوجوانان در معرض خطر (11612 دریافت) |
 |
سوگیری شناختی پردازش اطلاعات هیجانی در افراد مضطرب، افسرده و عادی (11023 دریافت) |
 |
نقش واسطهای خودتنظیمی در رابطهی بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند (9535 دریافت) |
 |
بررسی مقایسهای عملکرد حافظه کاری ، سیستم فعال-ساز رفتاری (BAS) و سیستم بازداری رفتاری (BIS) بر اساس ابعاد استرس در نوجوانان (9474 دریافت) |
 |
بررسی امواج مغزی افراد زودانگیخته در تکلیف شناختی (9050 دریافت) |
 |
تأثیر تصویرسازی ذهنی بر پیشرفت عملکرد حرکتی ورزشکاران رشته ی ورزشی ایروبیک (8601 دریافت) |
 |
کارکردهای شناختی، پیش مهارتهای شنیداری و توانشهای زبانی در کودکان تک زبانه و دو زبانه (8495 دریافت) |
 |
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر همجوشی شناختی و شاخص های سلامت جسمانی بیماران مبتلا به فشارخون اساسی (8189 دریافت) |
 |
تحریک مغز از روی جمجمه با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (TDCS) بر حافظه کاری در افراد سالم (8163 دریافت) |
 |
بررسی رابطۀ عواطف و وجدان با قضاوت اخلاقی (7377 دریافت) |
 |
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان (7104 دریافت) |
 |
تاثیر تقویت حافظه فعال هیجانی بر بهبود کنترل شناختی افراد مبتلابه اضطراب صفت بالا (6881 دریافت) |
 |
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله (6809 دریافت) |
 |
اثربخشی آموزش برنامه فرزند پروری مثبت به مادران بر افزایش توانایی خواندن کودکان نارسا خوان (6730 دریافت) |
 |
مدلسازی شناختی - محاسباتی تصمیمگیری پویا با استفاده از شبکههای پیوندگرا (6694 دریافت) |
 |
توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران (6653 دریافت) |
 |
مقایسهی کارکردهای اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم (6485 دریافت) |
 |
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان (6396 دریافت) |
 |
اثرهای تبیینگری و دانش قبلی بر بار شناختی و انتقال یادگیری در محیطهای یادگیری چندرسانهای مبتنی بر رایانه (6370 دریافت) |
 |
فرایندهای ارزیابی شناختی و استرس تحصیلی: نقش تعدیل کنندهی جنس و فرهنگ (6319 دریافت) |
 |
مقایسه خستگی شناختی در مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس و غیر مبتلایان با توجه به سبک اسناد (6154 دریافت) |
 |
بررسی سرعت پردازش اطلاعات با نگاه به اضطراب رگه / حالت (6130 دریافت) |
 |
نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری (6028 دریافت) |
 |
تحلیل فعالیت شناختی مغز در هنگام تفکر طراحانه مبتنی بر خلاقیت (6025 دریافت) |
 |
الگوی ساختاری عملکرد تحصیلی براساس هوشهای چندگانه با نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی (توجه پایدار، سرعت پردازش، برنامهریزی و حافظه فعال) در نوجوانان با اختلال کمبود توجه- فزون-کنشی (6016 دریافت) |
 |
رابطه سبکهای فرزندپروری با خلاقیت: نقش واسطهای کارکردهای اجرایی (6012 دریافت) |
 |
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی، درمان راه حل محور و تمرینات استقامتی بر سبک های حل مسئله دانش آموزان دختر با اختلال اضطراب اجتماعی (5909 دریافت) |
 |
باورهای وسواسی و نقص بازداری شناختی در مبتلایان وسواس فکری و عملی (5857 دریافت) |
 |
مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه، برنامه ریزی، بازداری پاسخ)برحافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی (5730 دریافت) |
 |
تغییرهای تحولی در ظرفیت و مولفه های حافظه کاری بر اساس الگوی بدلی (5648 دریافت) |
 |
مدل ساختاری کارکردهای اجرایی و روابط فرازناشویی با بررسی نقش میانجی خودکنترلی (5605 دریافت) |
 |
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی) (5548 دریافت) |
 |
تدوین الگوی فرآیندها و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان بر اساس الگوی رشدنگر خودتنظیمی کودکان (5449 دریافت) |
 |
نقش هیجانات مثبت و منفی، خوش بینی و بدبینی و سبکهای پردازش اطلاعات در سازگاری روانشناختی دانشجویان (5358 دریافت) |
 |
اثربخشی راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در بهبود کارکردهای اجرایی و افزایش کیفیت زندگی در معتادان بهبود یافته مراکز کاهش آسیب(DIC) (5346 دریافت) |
 |
بررسی اثر دست برتری، جنسیت و سن بر ادراک زمان (5340 دریافت) |
 |
مقایسه عملکرد نوروپسیکولوژیک و توانش نظریه ذهن در افراد دارای علایم اختلال وسواس فکری- عملی و افراد بهنجار (5277 دریافت) |
 |
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی (5238 دریافت) |
 |
بررسی دانش فراشناختی در رابطه مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی (5227 دریافت) |
 |
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر بهبود حافظه نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (5101 دریافت) |
 |
نقش راهبردهای نظمجویی شناختی هیجان در اضطراب امتحان دانشآموزان (5067 دریافت) |
 |
رابطه علّی ذهنآگاهی با سرگردانی ذهنی با میانجیگری تنظیم التزام راهبردی، اضطراب، افسردگی و حافظه فعال (5053 دریافت) |
 |
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر تصمیم گیری، خودکارآمدی بر نظم جویی شناختی-هیجانی، کنترل فکر و میزان درد در بیماران مبتلا به درد مزمن با توجه به مدل فرانظری (5020 دریافت) |
 |
کاربرد برنامه رایانهای آموزش شناختیِ Captain's Log برای بهبود تغییر کوری و توانایی گزینش پاسخ در کودکان با اختلال کاستی توجه و بیشفعالی (4991 دریافت) |
 |
جمع کل آمار: 948540 |