تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقشآفرینانِ برنامه درسی در کمیتهی برنامهریزی درسی دانشگاههای ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود
بررسی جایگاه قومیت در برنامه های درسی نظام جدید دوم متوسطه(مطالعه موردی دبیرستان چندفرهنگی بخردیان بهبهان)
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)
بازنمایی مولفههای هویت ملی (بعد اسلامیت و ایرانیت) در کتابهای درسی فارسی (بخوانیم و بنویسیم) دورهی آموزش ابتدایی
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها