دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
دوشنبه 18 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۸، شماره ۱۶ - ( ۷-۱۳۹۹ )
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان
ص. ۴۰-۵
عباس موحدی نسب
،
علیرضا عصاره
،
غلامعلی احمدی
،
جواد حاتمی
چکیده
(۵۸۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۶۳ دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم
ص. ۱۱۸-۴۱
سجاد پورباغبان
،
فیروز محمودی
،
اسکندر فتحی آذر
،
بهروز کوهستانی
چکیده
(۶۰۳۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۹۰ دریافت)
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقشآفرینانِ برنامه درسی در کمیتهی برنامهریزی درسی دانشگاههای ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود
ص. ۱۵۴-۱۱۹
مرتضی مرادی دولیسکانی
،
سیدابراهیم میرشاه جعفری
،
محمدرضا نیستانی
چکیده
(۵۹۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۱ دریافت)
تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دوره ابتدایی به منظور پیاده سازی برنامههای آموزش هنری جدید
ص. ۱۹۰-۱۵۵
سمیه غلامی
،
ندا مذهب جعفری
چکیده
(۵۴۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۸۹ دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی به مثابه یک پدیده پیچیده
ص. ۲۱۴-۱۹۱
سعید صفائی موحد
،
محمد حاجی زاد
چکیده
(۵۸۸۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۰ دریافت)
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامه درسی پیش دبستان
ص. ۲۴۲-۲۱۵
شیما پورزندی
،
فائزه ناطقی
،
علیرضا فقیهی
چکیده
(۵۲۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۷۱ دریافت)
بررسی جایگاه قومیت در برنامه های درسی نظام جدید دوم متوسطه(مطالعه موردی دبیرستان چندفرهنگی بخردیان بهبهان)
ص. ۲۶۶-۲۴۳
ایوب گرشاسبی
،
کورش فتحی واجارگاه
،
محبوبه عارفی
چکیده
(۵۷۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۶۹۶ دریافت)
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)
ص. ۳۰۰-۲۶۷
میثم غلام پور
،
هادی پورشافعی
،
مقصود فراستخواه
،
محسن آیتی
چکیده
(۵۴۴۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۰۶ دریافت)
بازنمایی مولفههای هویت ملی (بعد اسلامیت و ایرانیت) در کتابهای درسی فارسی (بخوانیم و بنویسیم) دورهی آموزش ابتدایی
ص. ۳۳۲-۳۰۱
مریم صیدخانی
،
یارمحمد قاسمی
،
فاطمه هواس بیگی
چکیده
(۴۷۸۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۹۲ دریافت)
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها
ص. ۳۶۴-۳۳۳
زینب احمدی آذر سنگان
،
فائقه محمدی
،
فیروز محمودی
چکیده
(۶۰۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۱۰ دریافت)
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی
ص. ۳۹۴-۳۶۵
مریم فروغی نیا
،
مهین سهرابی
،
مهدی محمدی
چکیده
(۴۳۵۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۱۹ دریافت)
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاههای منتخب
ص. ۴۲۴-۳۹۵
محمد حسین صفائی
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی همراه
،
سوسن کشاورز
چکیده
(۵۲۵۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۰۸ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS