دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 22 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۸، شماره ۱۶ - ( ۷-۱۳۹۹ )
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان
ص. ۴۰-۵
عباس موحدی نسب
،
علیرضا عصاره
،
غلامعلی احمدی
،
جواد حاتمی
چکیده
(۶۳۷۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۷۲ دریافت)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم
ص. ۱۱۸-۴۱
سجاد پورباغبان
،
فیروز محمودی
،
اسکندر فتحی آذر
،
بهروز کوهستانی
چکیده
(۶۶۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۹۴ دریافت)
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقشآفرینانِ برنامه درسی در کمیتهی برنامهریزی درسی دانشگاههای ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود
ص. ۱۵۴-۱۱۹
مرتضی مرادی دولیسکانی
،
سیدابراهیم میرشاه جعفری
،
محمدرضا نیستانی
چکیده
(۶۶۴۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۱۳ دریافت)
تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دوره ابتدایی به منظور پیاده سازی برنامههای آموزش هنری جدید
ص. ۱۹۰-۱۵۵
سمیه غلامی
،
ندا مذهب جعفری
چکیده
(۶۰۹۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۹۳ دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی به مثابه یک پدیده پیچیده
ص. ۲۱۴-۱۹۱
سعید صفائی موحد
،
محمد حاجی زاد
چکیده
(۶۵۰۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۱۷ دریافت)
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامه درسی پیش دبستان
ص. ۲۴۲-۲۱۵
شیما پورزندی
،
فائزه ناطقی
،
علیرضا فقیهی
چکیده
(۵۷۸۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۹۶ دریافت)
بررسی جایگاه قومیت در برنامه های درسی نظام جدید دوم متوسطه(مطالعه موردی دبیرستان چندفرهنگی بخردیان بهبهان)
ص. ۲۶۶-۲۴۳
ایوب گرشاسبی
،
کورش فتحی واجارگاه
،
محبوبه عارفی
چکیده
(۶۳۷۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۴۵ دریافت)
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)
ص. ۳۰۰-۲۶۷
میثم غلام پور
،
هادی پورشافعی
،
مقصود فراستخواه
،
محسن آیتی
چکیده
(۶۰۶۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۷۳ دریافت)
بازنمایی مولفههای هویت ملی (بعد اسلامیت و ایرانیت) در کتابهای درسی فارسی (بخوانیم و بنویسیم) دورهی آموزش ابتدایی
ص. ۳۳۲-۳۰۱
مریم صیدخانی
،
یارمحمد قاسمی
،
فاطمه هواس بیگی
چکیده
(۵۳۵۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۳۸ دریافت)
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها
ص. ۳۶۴-۳۳۳
زینب احمدی آذر سنگان
،
فائقه محمدی
،
فیروز محمودی
چکیده
(۶۶۷۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۳۱ دریافت)
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی
ص. ۳۹۴-۳۶۵
مریم فروغی نیا
،
مهین سهرابی
،
مهدی محمدی
چکیده
(۴۸۹۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۴۳ دریافت)
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاههای منتخب
ص. ۴۲۴-۳۹۵
محمد حسین صفائی
،
یحیی قائدی
،
سعید ضرغامی همراه
،
سوسن کشاورز
چکیده
(۵۹۵۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۸۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS