دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 22 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۹، شماره ۱۸ - ( ۷-۱۴۰۰ )
سخن سردبیر
ص. ۴-۱
زهرا گویا
چکیده
(۲۰۷۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۴۲ دریافت)
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی
۱
معصومه فرهوش
،
سارا ابراهیمی
،
عباس قلتاش
چکیده
(۴۱۸۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۴۶ دریافت)
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان (فبک)
۲
سحرناز برنگی
،
علی مرادخانی
،
یحیی قائدی
چکیده
(۴۴۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۶۷ دریافت)
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
۳
احمد ابراهیمی
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
علی ربانی خوراسگانی
چکیده
(۴۷۹۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۸۷ دریافت)
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران
۴
نفیسه بیگی
،
حمیدرضا رضازاده بهادران
،
علی اکبر خسروی بابادی
،
کامبیز پوشنه
چکیده
(۵۵۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۹۰ دریافت)
سنتزپژوهی چالش های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19
۵
علی بیرمی پور
،
شیدا اچرش
چکیده
(۴۷۵۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۶۴ دریافت)
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران
۶
سهیلا غلام آزاد
،
زهرا گویا
،
علیرضا کیامنش
چکیده
(۵۲۵۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۲۶ دریافت)
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران)
۷
مژگان ماهرالنقش
،
علیرضا عصاره
،
غلامعلی احمدی
،
مهدی دوایی
چکیده
(۴۲۴۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۲۳ دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر
۸
اکرم ورمزیار
،
عفت عباسی
،
مسعود گرامی پور
چکیده
(۴۵۴۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۸ دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی
۹
فرزانه تکبیری
،
محبوبه خسروی
،
نعمت اله موسی پور
،
حسن ملکی
،
رضا افهمی
چکیده
(۴۳۴۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۹۸ دریافت)
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران
۱۰
الهام کاظمی
،
حسن ستاری ساربانقلی
،
رحمت محمدزاده
،
افرا غریب پور
چکیده
(۴۴۱۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۸۱ دریافت)
تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار
۱۱
مینا یزدانیان
،
محدثه جغتایی
چکیده
(۴۰۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۵۲ دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی
۱۲
اکبر سعیدنیا
،
فیروز محمودی
،
علی ایمان زاده
،
کیومرث تقی پور
چکیده
(۵۰۷۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۹۶ دریافت)
سخن سردبیر
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS