Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 10 (2018-3)
روایتی از کلاسهای درس دانشگاهی (تجربه زیسته استادان دانشگاه)
روایتی از کلاسهای درس دانشگاهی (تجربه زیسته استادان دانشگاه)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Innovations in Teaching: Using Moodle E-learning Platform in the Development of a Curriculum for the Undergraduate Course Consecutive Interpreting to Enhance Interactions among Learners
نوآوری در آموزش: استفاده از تکنولوژی آموزشی مودل برای افزایش تعاملات میان فراگیران در برنامه درسی ترجمه شفاهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design research competency of primary school students in second
طراحی مدل شایستگی های پژوهشی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Narrative journal experience of pre-service teachers in Practicum course
روایت نگاری ابزار تامل و بالندگی حرفه ای « مطالعه ای کیفی در زمینه تجربه روایت نگاری دانشجو معلمان در درس کارورزی»
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Parallel teaching: An Approach to improve the academic performance of students in mathematics and their attitudes toward school
تدریس موازی: رویکردی جهت ارتقاء عملکرد تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی و نگرش آنان به مدرسه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of Curriculum Based Measurement (CBM) on math achievement of elementary students
تأثیر اندازه گیری مبتنی بر برنامه درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The pathology of Farhangian university internship for present an appropriate model: a mixed study
آسیبشناسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائهی الگوی مطلوب: یک مطالعه آمیخته
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Fiction and Moral Education: A Study in Elementary Course Curriculum
جایگاه ادبیات داستانی در تربیت اخلاقی دورهی ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles