Journal archive for Google Scholar Robot!
Human Information Interaction
تعامل انسان و اطلاعات
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 4 (2021-3)
Identifying Customer Journey Opportunities in 5A Model in Tourism Industry
شناسایی فرصتهای سفر مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Classification and prioritize of services quality based on Kano's customer satisfaction model, Asymmetric Impact-Performance Analysis and SERVQUAL
طبقهبندی و اولویتبندی کیفیت خدمات بر اساس مدل رضایت مشتری کانو، تأثیر عملکرد نامتقارن و سروکوآل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting a Digital Content Marketing Model (Case Study: Instagram Bloggers)
ارائه مدل بازاریابی محتوای دیجیتال (مطالعه موردی: بلاگرهای اینستاگرام)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing the level of familiarity, use and also the effectiveness of mind maps in the information retrieval process
بررسی میزان آشنایی، استفادۀ و نیز بررسی اثربخشی نقشههای ذهنی در فرایند بازیابی اطلاعات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of organizational climate and knowledge sharing on the innovative behavior of employees in knowledge-based companies
تأثیر جوسازمانی و تسهیم دانش بر رفتار نوآورانه کارکنان در شرکتهای دانش بنیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Discovering the Underlying Components Affecting the Usability of IoT in Iranian Libraries: A Theory Based on Context
کشف مؤلفههای زمینهای موثر بر کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانههای ایران: تئوری برخاسته از زمینه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles