Journal archive for Google Scholar Robot!

Human Information Interaction

تعامل انسان و اطلاعات



Volume 10, Number 1 (2023-6)


Identifying and ranking the antecedents affecting the implementation of the electronic document management system and its effect on client satis-faction
شناسایی و رتبه‌بندی پیشایندهای مؤثر بر پیاده‌سازی سیستم مدیریت اسناد الکترونیک و تأثیر آن بر رضایت ارباب‌رجوع
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluating the organizational learning process of university library li-brarians based on the Marquardt model
ارزیابی فرایند یادگیری سازمانی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی بر اساس مدل مارکوارت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the relationship between the dimensions of information technology and communication literacy of marketing experts of manufacturing industries with their success rate in marketing
بررسی پایش رابطه ابعاد سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات کارشناسان بازاریابی صنایع تولیدی با میزان موفقیت آنان در بازاریابی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting the model of consumer behavior in e-commerce with an exploratory approach
ارائه الگوی رفتار اطلاع‌یابی مصرف‌کننده در تجارت الکترونیک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Communication Apprehension and expression of the true self in Using Instagram and Selfie
نقش هراس ارتباطی و بیان خود واقعی در استفاده از اینستاگرام و سلفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining user interface accessibility evaluation indicators in virtual education systems using the BWM method
تعیین شاخص‌های ارزیابی دسترس‌پذیری محیط تعامل در سامانه‌های آموزش مجازی با بهره‌گیری از روش BWM
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles