Journal archive for Google Scholar Robot!
فصلنامه روانشناسی شناختی
فصلنامه روانشناسی شناختی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 2 (2022-10)
Investigate the role of self-concept clarity in the relationship between organizational culture and organizational identity (Study case - Sarchesheme copper complex in Rafsanjan)
بررسی نقش وضوح خود پنداره در رابطه بین فرهنگ سازمانی و هویت سازمانی (مورد مطالعه- مجتمع مس سرچشمه رفسنجان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Executive Functions with Family cohesion, Positive Youth Development and Emotional Maturity among Adolescence: The Mediating Role of Emotional Regulation
رابطه بین کارکردهای اجرایی با انسجام خانواده، تحول مثبت نوجوانی و بلوغ عاطفی در نوجوانان: نقش میانجی تنظیم هیجان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of "Brain-Based Learning" Education on Students' Cognitive, Skill and Emotional Learning in Biology
تاثیر آموزش « سازگار با مغز» بر یادگیری شناختی، مهارتی و عاطفی دانشآموزان در درس زیست شناسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Cultural adaptation of process assessment of the learner: Diagnostic assessment for math (Pall-II Math) in Iran
انطباقیابی آموزشی و فرهنگی آزمون ریاضی پال 2 (سنجش فرآیندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده) در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Examining the role of the three principles of personal contact, action, and double effect on moral decision making
بررسی نقش سه اصل تماس شخصی، عمل کردن، و اثردوگانه بر تصمیمگیری اخلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Intervention Based on Theory of Mind on Reducing Aggression and Empathy Improvement in children
تاثیر مداخله مبتنی بر نظریه ذهن برکاهش پرخاشگری و تقویت همدلی در کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the Effectiveness of Mindfulness-Based Socio-Emotional Learning Program With/and Without Transcranial Direct Current Stimulation on Sustained Attention and Response Inhibition in Students with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder
مقایسه اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی با / و بدون تحریک فراجمجمهای مغز بر توجه پایدار و بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نقصتوجه / بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles