دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 22 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۷، شماره ۱۳ - ( ۱-۱۳۹۸ )
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی!
ص. ۲۸-۵
سعید صفائی موحد
چکیده
(۱۰۴۳۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۲۷۸ دریافت)
تعیین مولفه های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی
ص. ۵۲-۲۹
فاطمه شریفی اسدی ملفه
،
اباصلت خراسانی
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
ابراهیم صالحی عمران
چکیده
(۸۵۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۳۳۲ دریافت)
فهم دانش شخصی ـ عملی ؛ حرکت از آنچه معلمان باید بدانند به آنچه میدانند
ص. ۷۸-۵۳
حمیده بزرگ
،
محمود مهرمحمدی
،
ابراهیم طلائی
،
نعمت الله موسی پور
چکیده
(۹۳۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۶۰۰ دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتالیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور)
ص. ۱۱۰-۷۹
هاله شیخ الاسلامی
،
غلامعلی احمدی
،
علیرضا عصاره
،
ابراهیم ریحانی
چکیده
(۱۰۲۸۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۵۸۶ دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
ص. ۱۴۲-۱۱۱
فهیمه شعبانی ثانی
،
افسانه نراقی زاده
،
پروین احمدی
چکیده
(۱۸۳۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۰۸۰ دریافت)
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی
ص. ۱۷۶-۱۴۳
سمیه قربانی
،
سید ابراهیم جعفری
،
فریدون شریفیان
چکیده
(۹۷۰۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۷۶ دریافت)
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
ص. ۲۰۶-۱۷۷
صادق زارع صفت
،
مرضیه دهقانی
،
رضوان حکیم زاده
،
مرتضی کرمی
،
کیوان صالحی
چکیده
(۱۲۹۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۳۷ دریافت)
مطالعه چالشهای مواجهه ی معلمان دوره ابتدایی با درس پژوهی: یک مطالعه موردی
ص. ۲۳۴-۲۰۷
زهرا امامی پور
،
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(۱۰۲۴۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۵۲۵ دریافت)
تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی
ص. ۲۶۰-۲۳۵
زینب گلزاری
چکیده
(۹۲۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۰۵ دریافت)
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
ص. ۲۹۸-۲۶۱
سید علی قادری
،
بهروز مهرام
،
محمود سعیدی رضوانی
،
محسن نوغانی دخت بهمنی
،
مرتضی کرمی
چکیده
(۷۸۱۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۵۵۴ دریافت)
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی
ص. ۳۲۸-۲۹۹
پروین بازقندی
،
سعید ضرغامی همراه
،
رضا محمدی چابکی
چکیده
(۸۱۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۷۷ دریافت)
تبیین عوامل موثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای
ص. ۳۵۲-۳۲۹
شهرام اسکندری پور
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
،
مجید علی عسگری
،
علی حسینی خواه
چکیده
(۸۷۱۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۳۲ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS