Journal archive for Google Scholar Robot!
Theory & Practice in Curriculum Journal
دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 14 (2019-10)
Designing and validation of Internship curriculum pattern based on Collaborative Autobiography in Teacher Education in Iran
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀ درسی کارورزی مبتنی بر خود شرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Methodological Turn to Learning evaluation: An Inspired by Neuro-phenomenology
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identify and extract parent and teacher readings from the concept of participation in school affairs
شناسایی و استخراج قرائت اولیاء و مدیران از مفهوم مشارکت در امور مدرسه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of flipped Classroom and Schwab’s invitation to inquiry method on the academic function on Biology course of students of tenth grade with modifying critical thinking
تاثیر روش و روش وارونه(معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم با تعدیلگری تفکر انتقادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Using Diagram- drawing Strategy, on Solving Mathematical Word Problems
تاثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسایل کلامی ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Lived Experiences in Teachers’ Soldier about to Work in Rural Primary Schools
تجارب زیسته سرباز معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design and validation of a curriculum pattern based on extracurricular activities in primary education based on Klein model
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Theoretical Clarification of Reflective Narrative Writing and Student Teachers Professional Development: Providing a conceptual Model Base on Meta- Interpretation Synthesis
تبیین نظری روایت نگاری تاملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر»
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The nature and foundation of synergistic curriculum
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Analysis of Parent Involvement Restrictions in Secondary School: A Phenomenology Study
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Women Doctoral Students' Lived Experience of Gender in the Field of Education
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a curriculum design for entrepreneurship education for junior high School Students
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles